.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مراسم تجليل از پروفسور رضا در بندر انزلي

مراسم تجليل از پروفسور فضل الله رضا انديشمند معاصر گيلاني و از مفاخر علمي ايران عصر امروز در دهكده ساحلي انزلي برگزار شد. 
   
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، در اين مراسم كه مسئولين استاني و شهرستان انزلي حضور داشتند، استاندار گيلان با اشاره به اينكه هدف از فلسفه وجودي انسان در كره خاكي چيزي جز فطرت كمال جويي نيست، افزود: زندگي بدون كوشش، تلاش و پيگيري بسيار ملال‌آور است و كمال، بزرگي و شان انسان با تلاش و پيروي از مردان خدا بدست مي‌آيد و ما امروز مفتخريم به اينكه در گيلان شخصيتي مانند پروفسور رضا داريم كه بتوانيم از آنها پيروي كنيم.
روح الله قهرماني چابك اظهار داشت: افتخار ما اين است كه افرادي از اين استان در صدر دانشمندان جهان تكيه زده‌اند و به اين افتخار و جايگاه نمي توان رسيد، مگر اينكه يك مقصد عالي در پيش روي انسان قرار گرفته باشد.
وي تصريح كرد: جهان امروز ثابت كرد كه راه سعادت و خوشبختي در ياري رساندن به ديگران و حجم كارهاي خوب و عام‌المنفعه است كه انسان براي ديگران انجام مي‌دهد و افرادي مانند پروفسور رضا اين راز زندگي را كشف كرده و به اين مهم رسيده‌اند.
فضل الله رضا در ادامه اين مراسم با بيان اينكه هويت ملي ما در هنر كلامي جاي گرفته است، گفت: كمتر زباني مانند زبان فارسي توانسته است در طول يك هزار سال گذشته باقي بماند كه قابليت خواندن نوشته‌هاي دوران مختلف تاريخي در آن وجود داشته باشد.
اين انديشمند معاصر گيلان افزود: بار گران رسيدگي به مردم اين سرزمين به دوش افرادي است كه به هويت و فرهنگ ايران دلبستگي دارند و پادشاهان حقيقي آن كارگراني هستند كه با زحمت و كوشش خود براي عمران و آباداني كشور ما قدم برمي دارند.
رضا خاطرنشان كرد: دنيا به شدت در حال تغيير و تحول است و انقلاب انفورماتيك جهان را بشدت دگرگون ساخته و خواهد ساخت و زندگي اجتماعي، مرزها و زبان ها در همه جاي جهان دچار تغيير و تحول خواهد شد كه بر اين اساس، ما بايد براي دفاع از هويت ملي و توانمند كردن خود اهتمام لازم را داشته باشيم.
در اين مراسم به پاس خدمات پروفسور رضا، لوح تقديري به وي اهدا شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.49 seconds.